Konstig dag...

Har varit en ganska underlig dag idag. Den började med att jag vaknade med världens halsont. Sen kunde jag inte äta eller dricka utan att det gjorde enormt ont uppe i gommen... hmm...
Det blev bättre under dagen som tur är. Klockan fyra gick jag till skolan och pluggade i ungefär fem minuter innan det bara blev en massa snack istället. Men det var skönt man behöver snacka också ju. Sedan håller jag på att dra på mig en jobbig förkylning också. Ska snart krypa ner i sängen men ska ta en alvedon innan så jag blir av med huvudvärken. Kanske man får sova någorlunda. Imorrn ska jag vara i skolan 10 och då ska vi jobba så himla bra. Vi kommer vara stoltare än stolta över oss själva... typ...
Känns inte som om de arbeten jag läst hittills håller särskilt hög klass. Eller så har min grupp helt missförstått upgiften. Men vi lär väl äga som vanligt... hahha, ungefär...

Nej, nu ska jag snart sova. Ska bara se klart "You, Me and Dupree". Ganska rolig film.

Gonatt!

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

vadå? var mitt/vårt arbete inte heller bra?

Postat av: Linda

vadå, var inte vårt arbete heller bra?

2009-01-05 @ 22:18:41
URL: http://sotmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback