Last day of "freedom"...

Imorrn har jag upprop och kursintroduktion så man kan väl säga att plugget är tillbaka i mitt liv imorrn. Det kommer precis när jag lärt mig fylla en dag med annat än slappande i soffan...
Först vaknade jag vid halv tio. Tänkte ta en dusch men huset var utan varmvatten. Hade tvättid klockan tio men behövde bara tvätta två maskiner. Trulade in tvätten i tumlaren och torkskåpet. När jag kom upp igen upptäckte jag att varmvattnet var tillbaka så då fick jag äntligen min dusch. Skyndade ner och tog med mig tvätten upp och hängde i badrummet. Halv tolv var jag nere på stan och käkade lunch med Ingrid på Spicy Hot. Blev enormt mätt direkt så det blev en doggy-bag. Nu kan jag säga att stark mat bara blir ännu starkare om den får stå ett tag.
Vi hann med en kortare sväng på stan också. Köpte nya kollegieblock till skolstarten imorrn. Sedan drog hon till skolan för föreläsning. Jag gick hem och hann snacka lite med folk på msn och facebookchatten.
Därefter drog jag och linda till gymmet och tränade. Var ganska mycket folk där idag men ändå var de flesta maskiner jag ville använda lediga så det gick bra ändå.
Nu är jag hemma igen och har duschat igen. Har också ätit den extremt starka maten.
Resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra av men något ska jag nog kunna hitta på. TV är ju alltid något...

Nu får ni ha det så bra så kommer info imorrn om hur kursstarten gick.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback