Middag på kåren.

Eftersom det gick lite trögt med partyuppstyrningen idag blev det middag på kåren istället. Jag, Robin och Linda var de som till slut kom sig iväg.
Blev lite konstigt med våran mat men för 50 kronor kan man inte klaga. Linda gick ganska tidigt men jag och robin satt kvar ett tag och snackade.
Sen promenerade jag hem...
Så kul var kvällen. haha

Tidigare idag gick jag och ingrid på stan. Eller hon hjälpte mig hitta bland stans alla skoaffärer och det slutade med att jag köpte ett par skor. Är helnöjd med resultatet och hoppas kunna använda de snart. Problemet är att de fortfarande är lite för hårda för långa promenader. Det skulle bara sluta med enorma skavsår.

Imorrn blir det nog en sväng till gymmet. På tal om det måste jag kolla när gymmet stänger imorrn. Det är ju så långt till det nyöppnade som har längre öppet på lördagar. Om jag inte minns helt fel så ligger infobladet under soffan... Jo, det gjorde det. Nu ska vi se...Öppet 9-13... Och det nya 9-17... Hmm, hade varit skönt att slippa dra till det nya. Men innan 13 ska det nog vara avklarat...

Nu ska jag kolla om det finns nåt bra på teven annars blir det väl till att sova.

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback