Sveriges värsta bilförare....

Idag har det faktiskt varit en hel del plugg. Vaknade 10, vilket iofs är extremt sent för mig, men det var skönt att sova ut. Då käkade jag frukost och sen gav jag mig på övningsuppgifterna i Handelsrätt som vi skulle gå igenom på lektionen under eftermiddan. Fixade de, gick till skolan och lektionen var riktigt bra. Kändes som att man fick koll på det man inte kunde och bekräftelse på det man redan visste.
Sedan gick jag hem och jag och
Linda gick till affären och handlade. Då kom vi på hur gott det skulle kunna vara att äta Grekisk sallad... igen... Och det var gott! Fick oss lite godis också eftersom vi varit så duktiga. Vi intalade oss det iaf.
Blev en hel del slapp i soffan med något som lätt är bland mina absoluta favoritprogram. Sveriges värsta bilförare som hade premiär idag. Det är så himla roligt men samtidigt sanslöst hur folk kan få körkort. Något som däremot gjorde oss lite nervösa är att tre(!) av deltagarna är från Västerås. Det känns lagom läskigt att ge sig ut över övergångsställena här i stan efter att ha fått veta det.
Annars är de extremt duktiga på att stanna vid övergångsställena här. Ibland för bra. När man har tio meter kvar till övergångsstället och de stannar då känns det nästan lite väl duktigt.

Träningsvärken från igår håller i sig. Jag kan knappt sätta mig ner, för att inte tala om hur det går att resa på sig... Men det är härligt med träningsvärk. Tror Linda vill att jag ska med till gymmet imorrn. Skulle varit nice men jag kom nyss på att jag är upptagen imorrn. Har en sak jag måste göra...

Något annat som jag upptäckt de senaste dagarna är min kusins blogg. Hon har flyttat till Southampton för att studera. Riktigt kul att läsa om hur det går med boende, skola och allt som är annorlunda med att flytta till ett annat land. Extra kul är det ju att jag bott i England förut så man känner igen sig i så mycket.

Nu blir det nog sängen. Gonatt på er!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback