Vart har solen tagit vägen?

Nu har det varit mulet och regnat/snöat väldigt många dagar känns det som. När kommer solen tillbaka?
Hur som helst så har jag inga planer för idag så det blir nog mest bara att vara hemma idag. Jag ska boka en tvättid idag eftersom jag glömt det ganska länge nu. Eller det är ju inte så länge sen jag tvättade men det brukar inte finnas lediga tider på minst en vecka så man måste alltid vara ute i god tid.
Ingen träning idag heller, var ju där igår.
Skulle behöva gå ut med lite kartonger och skräp som kommit fram här hemma när böckerna kom. Får försöka komma ihåg det sen.

Väldigt givande inlägg det här. Men det kanske kommer fler under dagen.

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

det måste ju finnas såna inlägg också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback