15 hp avklarade...

Sent igår kväll kom resultatet från tentan i statistik. Den som var värd 15 hp och som jag inte var helt nöjd med. Som tur var så klarade jag den med större marginal än jag trodde. Betyget blev G men det är inget jag varken är nöjd eller missnöjd med. Skönt bara att veta att sommarlovet nu sträcker sig till första september istället för 10/8. Är nu uppe i totalt 60 hp. Vilket innebär att jag klarat alla de poäng som man kunnat ta under detta första läsår, Skönt!

Idag ska jag ner på stan och titta på studenterna. De har inte vädret med sig. Det är alldeles grått och stor risk för regn. Sedan blåser det också idag. Så jag är glad att jag inte tar studenten idag. Jag minns knappt vad det var för väder när jag gjorde det. Men det regnade väl inte..?

Nej, ni får höra om Västeråsstudenterna senare. Ha en bra fredag och trevlig helg på er alla!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback