Å och Strike...

Igår kväll blev det faktiskt en liten pubrunda. Började på strike och gick sedan till Å innan vi gick hem igen. Var kul att komma sig ut lite grann. Och mycket folk som var ute och rörde sig. Mest fulla studenter men det var kul ändå.

Idag verkar det istället bli en extremt lugn dag. Har tvättat nu på morgonen och skulle behöva dammsuga och diska också men tar det om en stund tror jag. Åtminstone disken. Får börja med den iaf...

Något som jag helt missat i år är Talang. Har iofs aldrig följt det programmet men man brukar ju ändå veta när det är final och så men jag har inte ens hört det. Det kan mycket väl bero på att jag i princip slutat titta på tv4. Nu är det nästan bara kanal 5 som gäller. Blir lite tv3 och 6 också men i övrigt är det inte mycket zappande...Intressant va?

Vädret fortsätter vara kasst här också. Skriver också eftersom det verkar gälla hela Sverige. Idag är det molnigt och 14 grader och från och med ikväll så ska det regna tills måndag eftermiddag. Och tydligen inte bara småregna utan hällregna. Inte alls så roligt. När man har sommarlov hade det ju varit kul med någon fin dag iaf.

Skulle kunna läsa böcker men har gått in lite i väggen där. Tappat suget helt men det kommer säkert snabbt tillbaka när jag väl börjar läsa. Har fyra nya engelska pocketböcker att sätta tänderna i men det är svårt att veta vilken man ska börja med. Aja, får väl blunda och plocka bara...

Ha en bra helg!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

det var RIKTIGT längesen jag var ute, så på midsommar lär jag leva farligt haha ;) nämen jag längtar som en tok till dess iaf, vad blire för dig då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback