Dåligt med uppdateringar...

Har inte skrivit här på ett tag nu. Men har inte så mycket att berätta. Händer ganska mycket just nu men inget som kan berättas.

Hur som helst så har det varit bra väder idag. Övervägande soligt men lite för mycket moln för att man skulle kunna ligga ute och bättra på brännan särskilt mycket. Verkar ska bli riktigt bra nu till veckan så då kanske man kan bränna sig lite grann igen.
Ja, du. Jag har nog inte så mycket mer att säga. Farmor o farfar ringde idag. Är alltid lika kul att höra ifrån de. Kan säga att jag längtar lite tills jag kommer upp till Övik så jag får hälsa på de igen. Är länge sen jag träffade de nu. I år har jag bara träffat de ungefär 30-40 minuter. Alldeles för lite. Men snart får jag träffa de mera.

Bah, bah, bah... Ungefär så är det nu...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback