Ett päron framför teven...

Okej, jag åt iaf på ett äpple medan jag skrev rubriken. Nej, Päron menar jag. Men det är en riktigt god frukt. Förmodligen min favorit just nu. Så söta och saftiga. Helst ska de vara en liten bit sura också. Men inte för mycket utan bara pyttelite.
Min operation Sommarstädning som jag inledde igår har fortsatt idag. Har fortfarande en del kvar som jag ska göra under resten av veckan. Som ni kanske förstår så gör jag inte jättemånga saker varje dag men lite iaf. Idag har jag tvättat, diskat, rensat ovanpå garderoben, rengjort Raffes akvarium, bytt sängkläder, dammtorkat. Igår dammsög jag och gjorde en hel del annat också. Kvar är fortfarande en del på listan dock. Viktigaste grejerna är garderoberna, badrummet, spis/ugn, köksskåp och lådor och skura golvet. Men imorrn fortsätter jag och tar några av uppdragen.

Jag har ett problem också. Jag har en väldigt kass dammsugare som jag köpt på Rusta. Nu är mitt lager av dammsugarpåsar slut och jag måste köpa nya. Men på påsen de låg i står det inte vad de heter. Man fick de i kartongen med dammsugaren och av någon anledning har de ingen beteckning. Så om någon vet vad för påsar som passar till min "fasett" som kostade 200-300 kronor på Rusta vore det uppskattat med lite info.

Ha en trevlig kväll!!!

O.

Kommentarer
Postat av: städare

http://www.dustie.se/produkt/4180/fasett-art-nr-90151100-w1600.html

2009-06-04 @ 09:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback