Fotbolls-EM...?

Slog på teven nu när jag kom hem från en dag ute i solen(!!!!). Och det var fotbolls-EM. Och Sverige var med. Eller är tydligen U-21 men kul ändå.
Dagen så. Satte oss nere vid Svartån en stund och rätt vad det var kom det en svart sjöfågel, typ rörhöna eller vad de heter, och simmade förbi med två små dunbollar i släptåg. De var hur söta som helst. Sedan kom det en alkis och tyckte det var en bra idé att sätta sig bredvid oss på bänken och prata om att han minsann också varit ung och kär en gång. Vi valde att gå därifrån...

Nu ska jag strax byta vatten i akvariet. Eller får bli i halvtid på fotbollsmatchen för det är faktiskt ganska spännande... Vilka de möter? Ehhh, måste man veta det... Vitryssland är det nog...
Sedan måste jag gå till affären och handla. Upptäckte att jag igår när jag handlade glömde både smör och pålägg. Blir deprimerad när jag gör sånt. Bah. Men tur det inte är långt till affären...

Ha en bra dag!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback