Gårdagens fråga är också dagens...

Sommaren lyser som vanligt med sin frånvaro. Idag syns solen nån sekund då och då men temperaturen är inte allt för rolig. 14 grader är inte sommar. Eller är det?

Fortfarande inget nytt angående sista tentan. Har nu gått över två veckor men lär nog dröja innan resultatet kommer. Hoppas att det ska dyka upp innan midsommar men det är nog på gränsen.

I övrigt är det ganska lugnt här i Västerås. Min lägenhet har börjat se riktigt bra ut. Har bara pyttelite kvar av min "sommarstädning" men idag har jag inte orkat syssla med den. Har bara tagit det lugnt i soffan och slötittat på tv. Kan vara skönt med såna dagar också ibland.
Raffe måste snart ha nytt vatten igen. Det börjar bli fullt med alger igen. Lite grumligt kan man nog kalla det. Vi får se om det blir gjort imorrn eller övermorgon. Så mycket längre vet jag itne om jag kan godkänna det.

Nu har Zorro börjat nysa också. Haha, han ser så rolig ut...

Ha en bra tisdag!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback