K-k-k-k-k-k-k-kallt-t-t-t-tt-t-t-t!!!!!!!!

Nu är det så kallt här hemma så jag skakar nästan. Tjocksockorna hjälper inte längre mot kylan efter golvet och nu börjar även luften bli kylslagen. Vill helst bara krypa ner i sängen och dra täcke och filt över mig. Men det kan man ju inte göra på Sveriges Nationaldag. Jag har spenderat denna högtidsdag(?) med att storstäda. Fortsättning på min sommarstädning alltså. Och nu är det bara lite grejer kvar. Det börjar se riktigt fint ut i skåp och på hyllor. Det är rent och fint. Nu är det egentligen bara ugnen, badrummet och moppa golvet som återstår.

Har inhandlat lite godis som jag tänker äta senare ikväll. Förmodligen framför fotbollen kanske. Får hoppas att Sverige klarar av att slå Danmark. Jag kommer att bli mer besviken om Sverige förlorar mot Danmark än om Sverige missar VM. Det absolut värsta vore ju om Sverige missade VM och Danmark tog sig dit.

Nej, nu måste jag få lite värme i mig...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback