När ska det bli sommar på riktigt???

Nu sitter man här hemma igen. Och fryser. Ute är det 9 grader. Trots att det är åttonde juni!!! Det ska inte vara såhär kallt då. Och eftersom värmen är avstängd så fryser jag arslet av mig... eller tårna iaf. Har tjocksockar på men den ena foten måste vara barfota. Min tå vägrar bli bra. Så just nu försöker jag få den att bli bättre genom att luftas. Men istället blir den en isbit. Fingrarna är kalla och värms bara av tangentbordet. Är detta sommar 2009 i Sverige???

Har sett en underbar dokumentär på kanal 5. Den handlade om ett tvillingpar i USA som hade autism och något syndrom som gjorde att de kunde allt som hade med datum och kändisar att göra. Kunde inte låta bli att tycka att de var helt fantastiska. Så vilsna i denna stora världen men ändå med sådan livsglädje. Helt fantastiskt hur de lyckades charma varenda människa runt omkring de och hur väl deras syskon tog hand om de. Vilket tyvärr inte deras mor gjorde... HUr som helst var det en riktigt intressant dokumentär.

Nu fortsätter CSI. Så jag ska fortsätta kura ihop med Zorro här i soffan. Han försöker hålla sig så nära som möjligt nu när det är så kallt...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback