Ta studenten är definitivt bättre i en "småstad"...

Var och kollade lite på studenterna nu på dagen. Var kul att se alla vagnar och så. Alla var så glada. Men jag kunde inte låta bli att tycka att det måste vara tråkigare att ta studenten i en större stad än i en mindre. Minns hur det var att ta studenten i Örnsköldsvik. Det var så kul för man såg hela tiden människor man kände längs med gatorna. Här verkade folk inte veta vem någon var. Och det måste jag säga definitivt verkar vara en liten stämningsdämpare...

Efter att ha stått där och tittat ett tag gick jag och Ingrid till skolan. Hon hade kursstart för någon sommarkurs och jag hämtade ut statistiktentan. Det såg helt okej ut men jag kan tänka mig att läraren inte hade så jättelätt att rätta mina uppgifter. Det var som ett jidder... haha... Passade på att önska kvinnan på expen en trevlig sommar också och hon blev så glad.

Nu när jag kom hem så blev det helt plötsligt jättemörkt. Tunga regnmoln har dragit in och nu börjar det smattra på fönsterbrädan... Inte så roligt men det blir till att tända en lampa och sätta sig framför teven istället...

Måste bara få fråga, hur pinsamt det än må vara, men är det någon som har haft "turen" att se något avsnitt av Paris Hilton My new BFF??? Kan inte låta bli att se det. Det är så enormt korkat så att det blir spännande.

Haha, men shit vad det regnar nu. Tur att de flesta av vagnarna hade satt tak över sina flak för att klara sig undan regn. Men tråkigt att ta studenten i ösregn och 15 grader...

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

inget höjdarväder här heller för studenterna, men det blåste o regnade iaf inte :) jag minns då vad vi hade för väder :P haha det lär man nog aldrig glömma så jävulskt varmt de va den dan haha.. typ 37 grader i skuggan... god damn it


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback