Ajkieah...

Där har jag varit idag. (Rubriken läses med engelskt uttal...)

Köpte en massa krafs och annat som jag behövde. Bland annat ett nytt större soffbord och en hylla till badrummet. Men det blev en hel del krimskrams också. Sånt som man alltid lastar på sig när man är där.
Har spenderat ett par timmar nu med att få ordning här hemma med allt nytt och det börjar ta sig. Men det blir ju oftast ännu värre innan det blir bättre...

Imorrn har jag föreläsning. Väldigt ovant eftersom det faktiskt bara är tisdag och jag ju brukar ha föreläsning på onsdagar. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta sig dit. På tal om sura äpplen så ska jag nog ta mig ett äpple nu. Trots att jag åt på Ikea så börjar magen kurra igen.

Just som man tror att nu ska det bli vår brukar det ju alltid komma några bakslag. Så efter de senaste dagarnas solsken och hyfsade värme så är det väl inte mer än rätt att det idag blåser och nu också snöar... Jippi.. eller inte...

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback