Årets tv-händelse :p

Nu är det snart dags för något som utan tvekan borde kvalificera sig som årets tv-händelse. Linda Rosing ska vältra sig i leran i Wipeout. Det får man definitivt inte missa!!!

Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat. Gjorde en gammal tenta och klarade den. Det kändes riktigt skönt att veta att man redan nu fått in mycket av det man behöver få in. Imorrn blir det ytterligare en dag av plugg. På eftermiddan drar nästa kurs igång. Av någon underlig anledning innan den nuvarande är över...

Lagade en massa mat samtidigt idag. Det var som att vara kock nästan. Både lax i ugnen, ris, en kycklingwok och samtidigt försöka få igång ett icke fungerande internet och prata i telefon med pappa... Jag kände mig väldigt duktig iaf...

Nej, nu ska jag slappa lite. Har en del att fundera över just nu. Mest roliga saker...

O.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Missade Wipeout, kom på det vid nio...var det lika roligt som jag föreställde mig att det skulle vara?

Postat av: Linnea

jag missar alla whipe out nu :( träning träning träning.. buhuuuu!

2009-03-23 @ 17:45:01
URL: http://linneafager.blogg.se/
Postat av: » ROLIGHETERNA

Wipeout är klockrent! :D

2009-03-23 @ 17:49:44
URL: http://roligheternas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback