Borde ta tag i saker...

Har precis ätit lite middag och borde verkligen ta tag i en del saker men jag känner mig lite loj...
Har en full tvättkorg med rena kläder som måste in i garderober och byrå. Disk som måste diskas. Borde kanske städa lite också... Men det jag absolut måste göra är att packa. Åker ju till Örnsköldsvik imorrn igen. Men blir bara där en natt då jag redan på onsdag åker mot Hemavan för tre dagar av skidor och snö. Kommer tillbaka till Övik igen på söndan och åker ner till Västerås igen på måndan.
Men som sagt packningen... Det mesta som jag vill ha med är hemma i Övik men jag har en del saker jag måste packa ner här också.
Har föreläsning imorrn mellan 9-12 och sedan är det till att lämna katten hos kattvakt och sedan ner till stationen. Kom över en billig biljett till Övik från Arlanda så jag kommer hem  hyfsad tid. Landar 17.15 så då hinner jag ju med en kväll hemma med familjen också.
Men skidåkningen och fjällen lockar extremt mycket och jag har svårt att tro att jag kommer kunna koncentrera mig allt för mycket på föreläsningen.

Idag har jag alltså tvättat och det gick helt utan problem - det är inte varje dag!!!!
Fick ett paket från Halens med lite handdukar och sängkläder... Har egentligen ganska mycket av de grejerna men det kan alltid vara bra.

Nej, nu måste jag ta tag i det här så det blir gjort någon gång.

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

welcome home bro!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback