Jag är alltid så här långsam...

Okej, tog en paus i plugget. Eller frågan är väl om man kan ta en paus innan man börjat? Hur som helst så diskade jag istället. Hade nog inte gjort det på några dagar tror jag. Det blir så lätt ett berg. Säger alltid till mig själv att det tar ju inte så lång tid och är inte särskilt jobbigt men ändå låter jag det vara. Men nu är det borta iaf.
Packningen är typ klar. Väskan är fylld till 1/3-del. Det får absolut inte bli mer. Jag ska ju försöka få med mig så mycket kattgrejer som möjligt ner igen. Och jag vill ha mer av mina skor med mig också (låter som en tjej...) för det är tråkigt att behöva slänga trasiga skor och få ännu färre att välja mellan. (låter ännu mer som en tjej...) Hur som helst så har jag inte många bortförklaringar kvar till att börja plugga. Det är väl städningen då... Och den konstanta huvudvärken som följt mig i snart en vecka. Inte alls så roligt... Det mesta går att klara när man pluggar men huvudvärk är bara så drygt. Man tappar all energi. Sedan är mina ögon torra och svider också... Det gör det inte särskilt lätt att läsa. Så det blir nog inget av det idag...
Hittade en lista som jag tyckte verkade som ett roligt pyssel. Inte de vanliga "vilken är din favoritfärg?" utan en lite mer hjärngympa-isch... Här kommer den iaf:

Alla svar måste börja på första bokstaven i ditt namn. Samma svar får inte användas på två frågor och det gäller att ta det första som dyker upp i huvudet... Lycka till! (till mig själv eftersom jag lär bli den enda som orkar göra den...)
1. Vad heter du?
Oscar
2. Ett ord på fyra bokstäver: Orka
3. Pojknamn: Olle
4. Flicknamn: Olga
5. Yrke: Det var svårt... Oljeborrare...(?) Borde väl vara ett yrke?
6. Färg: Orange
7. Klädesplagg: Overall... (tänk er att få dra på sig overallen igen och hoppa runt i snön utan att det ska komma snö längst ner på ryggen...)
8. Mat: Oxpytt
9. Sak i badrummet: Damn, det var svårt... Jag kan inte komma på något.. Kanske man kan ha en oljelampa? Eller en "odör-dämpare" hahaha...
10. Plats/stad: Oskarshamn...
11. En orsak att vara sen: Orolig mage kanske...?
12. Något man skriker: OJ!
13. Film: Film på O. Det lär ju finnas hur många som helst. Men vilka? Snacka om hjärnsläpp. Orientexpressen är det en film? hmm. Aja, så himla allvarligt kanske man inte behöver ta den här listan... 
14. Något man dricker: Något man dricker som börjar på O... Olja dricker man ju förhoppningsvis inte. Bah. Det gick åt helvet här också...
15. Band: Oasis
16. Djur: Ostron.. haha, fan vad kass jag var på det här...
17. Gatunamn: Orgelvägen kanske?
18. Bil: Opel...
19. Sång: "Oh mama". Haha, från den svenska "låtskatten"...
20. Aktivitet med mer än en deltagare: OS. Eller varför inte en orgie? Funkar det med...

Så ja, då har jag nåt att skämmas för också. Världens sämsta lista finns nu på min blogg också... Haha...

Imorrn åker jag till Örnsköldsvik! :D

O.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den va skitkul ju :D jag snor den ;)

2009-03-11 @ 16:20:00
Postat av: Linnea

det var jag :P

Postat av: Mia

den var klurig.. jag tror jag ska ge mig i kast med den

2009-03-11 @ 18:21:34
URL: http://miawiberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, det var jag som skrev forsta inlagget igen, haha. jag maste lara mig skriva in namn...men nar jag borjar tanka efter sa funderar jag pa om det verkligen var jag...hm. ajja. ehh. gonatt.

2009-03-11 @ 19:03:11
URL: http://hannamalsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback