Linda Rosing i Västerås...

Kom på en rolig sak som hände igår när vi var och käkade på kinarestaurangen. När vi skulle gå kom en av Västerås stoltheter (big NO NO) Linda Rosing in med ett manligt sällskap. Ingen jag kände igen från tv-programmet. Nu har jag ju inte sett så mycket från det men ändå... Hon hade mjukisbyxor och huvtröja. De skulle inte äta utan bara ha något att dricka och sedan gå vidare igen...

Linda Rosing "hatar ju Västerås" och försöker att vara här så lite som möjligt har jag fått höra men nu dög det tydligen.

Ja, jag vet det är lite tragiskt att skriva om att man sett en så tragisk kändis men det var roligt...

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

heh ok.. hur såg grabben ut då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback