Lite trött...

Så var man då tillbaka i Västerås igen. Men bara i två veckor. För tisdag om två veckor åker jag tillbaka till Övik igen för att åka till Hemavan och fjäll och skidor på onsdagen. Sedan blir det till att vara där till söndan typ... Hem till Övik igen och sen hem till Västerås på måndan. Jag längtar efter att få åka slalom igen :)

Hur som helst, dagens resa gick bra men den var seg. Eftersom jag flög från Umeå tog det ganska lång tid. Funderar på att prova tåg nästa gång. Får utmana åksjukan lite grann... Blir mycket billigare också. Då kan jag släpa med katten hem också (åker gratis på tåg) så slipper någon stackare här nere kolla till honom.

Ska tacka Linda också som bjöd mig på "välkommen-tillbaka-middag" (typ) idag. Grekisk sallad är alltid lyckat! Tack för det!!!

Ha en bra kväll!

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

VARSÅGOD kära granne. såååå skönt att du är tillbaka:P grekisk sallad är en favorit:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback