Örnsköldsvik!!!

Så sitter man då här hemma i snöiga Ö-vik. Måste säga att det är extremt mycket snö. Ungefär en meter utanför fönstret. Helt sjukt. Men härligt! Jag inser att jag älskar vintern. Men bara när den är "på riktigt"...
I övrigt verkar det lugnt här hemma.
Katten har gömt sig så den ser jag nog inte mer... Hehe, tur att man lekt kurra gömma mycket när man var liten så man vet var alla bra gömställen är...

Ikväll ska jag med några kompisar på Strutsfarmen och äta middag. Som Linda frågade "vad äter man där då? Struts?"
Ja, det är det man äter. Så det blir spännande. Jag har ätit det förut en gång men jag minns inte riktigt om det var gott eller hur det smakade...
Nu funderar jag som mest på om jag ska plugga något idag men jag tror det får vänta ett litet tag iaf. Har så mycket annat att göra.
Ha en bra dag!

O.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker faktiskt inte att det var helt självklart att man äter struts där. haha=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback