Plugg, träning, stan, plugg, fest...

En väldigt innehållsrik dag idag.
Började med att plugga lite innan det blev Friskis. Var riktigt jobbigt idag men det är alltid skönt när det är gjort. Har nu tagit en skön dusch och väntar på att Linda ska bli klar så vi kan springa ner på stan och köpa något att dricka till kvällens festligheter. Stora tentafesten kan man ju inte missa, eller?
Konstigt bara att den är innan tentan.. brukar ju vara tvärtom...
Efter systemet blir det bara till att gräva ner sig i böckerna igen några timmar innan det blir till att fixa lite käk och svida om till "rätt" utstyrsel...
Förfest på Gåsmyren ikväll tydligen. Verkar vara en ganska stor så det kan ju bli intressant att se hur det går. Och därefter Kåren.
Min plan är att inte vara bakis imorrn så jag kan plugga ännu mera då. Så det blir nog inte så hårt ikväll utan mera bara trevligt kanske... Men man ska aldrig säga aldrig...

Annars är mitt liv ganska tråkigt just nu när det börjar närma sig tenta. Men därefter blir det kul!!! Snart Hemavan!! Slalom, slalom och snö och självklart - SOL!!! Det tycker jag iaf...
Måste fixa biljetter hem bara. Vet inte än hur jag ska ta mig upp men jag tror det får bli tåg... Men det beror lite på... Som det känns nu ska jag prova det iaf. Blir lätt åksjuk men nu har jag bestämt mig för att klara det ändå...
Får se bara om katten blir kvar här i västerås eller får åka med till Örnsköldsvik iaf....

Ha en bra helg!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

party party! jag kan ta hand om zorre om du vill, han verkar ju tycka om mig så mkt :D *-) höhö... men det viktigaste är att jag tycker om honom höhö igen... :P kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback