Sjuk...?

Inatt vaknade jag en timme efter att jag somnade helt genomblöt. 45 minuter senare var det frossa och i den takten fortsatte natten. Fram på morgonen blev det bättre och idag har det känts ganska okej. Bara lite seg... Men feber är inte roligt. Började känna av att något inte var rätt igår kväll när jag fick huvudvärk... Den har funnits med hela dagen idag också men bara lite grann så jag har inte tagit någon tablett idag. Får se hur det känns tills ikväll...
Så med det sagt så förstår ni kanske att min dag i övrigt inte innehållit allt för mycket spännande. Har dammsugit och städat lite grann. Tänkte slänga mina trasiga skor (två par) men precis när jag tänkte åka ner så glömde jag bort vad det var jag skulle göra. Tänkte att det förmodligen var hämta posten. Så jag åkte ner och kollade postfacket, min tvätttid imorrn sen åkte jag upp igen. När jag öppnade dörren kom jag på vad jag glömt. När jag städade hade jag ställt upp skorna snyggt och fint förutom de trasiga paren som jag lagt på dörrmattan. Så när jag snubblade in över de kom jag på vad jag glömt. Så tyvärr är de fortfarande kvar...

Till er som kommenterade och krävde något "pris" för att ni läste förra inlägget så klurar jag just över vad det ska bli. Förutom äran så kan jag erbjuda en guidad tur i Västerås. Denna spännande stad som har allt från... vem försöker jag lura? Här finns inte mycket att se... men det är iaf priset!

Haha, AFV är så himla roligt... hahahaha...

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback