SLUUUUUUT!!!

Igår var det spelkväll. Jag dominerade självklart... haha.
Kom hem vid två (den nya tiden). Då var det bara att krypa i säng eftersom jag var på friskis och tränade klockan tio idag. Blev 6.5 timmes sömn men man behöver inte mer...

Däremot nu när jag är hemma igenså inser jag hur slutkörd min kropp är. Jag tror inte jag skulle orka resa på mig ens om jag försökte... Men jag tycker det är SÅ skönt att vara helt uttömd. Det är bland de bästa känslorna. Då vet man att man lever...

Längtar enormt mycket till Hemavan! Bara några dagar kvar nu. Orkar inte räkna.. haha... Det känns bara så roligt. Fjällen är ett av mina absoluta favoritställen. Och när vädret är bra så finns det nog inte mycket som slår det :)

Hoppas ni får en bra avslutning på helgen!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

håller med dig till fullo! inget kan slå fjällen med sol på våren :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback