Sö(m)ndag...

Idag är jag riktigt sömnig. Kom hem vid tre i natt efter en riktigt trevlig kväll. Började med asiatisk buffé innan vi drog till Niklas och kollade film (hemmabio) och en massa mer eller mindre intressanta youtubeklipp. Jag har fått lära mig en del om allt vad vov och hittepå heter inom dataspelsvärlden. Eller jag vet inte om de som förklarade visste heller men som totalt okunnig finns det inte mycket annat att göra.
Nu ska jag fortsätta kämpa med ett stört spel som jag fick en länk till igår. som sagt het stört och man blir bara arg när det är typ 40 levels och man fastnar på 27... Det gäller att bygga torn och liknande med olika figurer och kulor. Svårt och för erat eget bästa så länkar jag inte. Jag vill inte förstöra erat liv också...

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

länka till mig för jag har så tråkigt på dagarna, skadar inte att ha ännu tråkigare :P haha

Postat av: Anonym

lanka

2009-03-09 @ 16:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback