Spelkväll...

Ikväll ska det tydligen bli en spelkväll. Monopol. TP. m.m. Kan nog bli ganska kul. Eller var det imorrn kväll? Bah. Nu vet jag inte ens när det är. Aja, det lär jag nog kunna ta reda på. Ikväll är det förresten fotboll också. Portugal-Sverige i EM-kvalet. Får se om vi kanske ser den matchen också. Börjar sent ikväll någon gång. Sänds på TV6 med start 21.00 för er som är intresserade.
Annars har jag städat nu. Dammsög. Det behövdes. Katt som fäller gör inte att golvet blänker precis.
Det är lite dumt egentligen. Man har längtat efter att få göra bort tentan och nu när man gjort det är dagarna lika innehållslösa som vanligt. Nu vill man nästan ha en tenta att plugga till igen. Synd att det dröjer till 25/5 innan man ska göra en ny.
Fast på tisdag åker jag till Övik och på onsdag till Hemavan så då kommer jag ju ha dagarna fyllda av snö och skidåkning. Förhoppningsvis kanske solen gör oss sällskap. Det hade varit kul.

Nu ska jag fundera på vad jag ska spendera de nästkommande timmarna med. Ska nog ner till tvättstugan och kolla när jag hade bokat tvättid. Tror det var på måndag.

Ha en bra lördagkväll!!!

O.

PS. Snön som kom i stormen igårkväll har idag tinat bort. Så det helvita Västerås som var igårkväll är nu brunt/grönt/grått igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback