Tentan avklarad...

Efter tre timmar, vid halv tolv var jag klar med tentan. Såhär i efterhand känns det som att det gick helt okej men det fanns någon fråga som jag inte hade någon större koll på. Men överlag är jag nöjd.
Under eftermiddan har jag tagit det ganska lugnt förutom då att jag för ett tag sen kom hem från ett pass på friskis. Har inte hunnit med så mycket träning de senaste dagarna så det var skönt att komma sig dit igen.

Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt. Är inte så sugen på nånting egentligen men jag kanske tar en sväng ner till BMB sen. Får se. Var nog ganska många som skulle dit och käka men jag tror jag äter här hemma. Är lagom slut i huvet men hade ändå varit kul att komma sig ut en sväng.
Tyvärr så gör vädret mig inte mer sugen på att ta mig ut. Det blåser, typ, storm och snöar... Inte alls kul att vara utomhus då. Man ska egentligen bara krypa ner under en filt i soffan och se en bra film. Får se vad det blir...

Ha en trevlig helg allihopa!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback