Tvätt och plugg...

Imorse hade jag tvättid och tro det eller ej men allt flöt på utan problem. Vet inte om det har hänt förut...
Har rensat och sorterat i garderoberna också. Jag tyckte att det var proppfullt förut men efter en rejäl omsortering så känns det helt oförståeligt att det kunde vara fullt tidigare. Nu är det mycket gott om plats och riktigt bra ordning. Har till och med fått till en hylla i garderoben att ha skor på. Så nu kan jag börja forsla ner mitt lager som fortfarande ligger kvar i Norrland. Slängde förresten mina två trasiga par idag också så nu finns det ingen återvändo.
Ett litet problem dock med min fina sortering. Har en del kläder som inte hann torka som hänger på tork i badrummet. Att få plats med dessa borde inte vara några problem men jag tänker inte andas ut förrän det är avklarat.

Ikväll ska jag nog satsa på att äta godis. Är lite sugen på det faktiskt. Sedan drar ju hockeyslutspelet igång också... Tyvärr är det den enda matchen som jag inte är intresserad av som visas. Färjestad-Brynäs... Synd men jag får heja på Luleå ändå!!

Sedan är jag "ensam i huset" fr o m idag också. Linda har åkt hem till Oskarshamn eller är på väg iaf. Jag kommer förmodligen att överleva utan några större problem... Är faktiskt bara en vecka kvar idag tills jag åker upp till Örnsköldsvik igen. Ska bli kul att komma hem... Synd att jag har en del plugg att stå i bara... Men det har ju aldrig hindrat mig förut...
Mamma ska dock till Malmö typ då men kommer hem igen på lördan.
Jag lägger ut en enkät här nu om eventuella festligheter 12-17/3. Jag har inga planer på att dra mig upp till Umeå men om någon är sugen att köra en fest i Övik så är jag öppen för förslag... Helst på fredan men spelar egentligen ingen större roll... So, what say you?!?

Nu ska jag kila iväg till ICA så jag har något att äta ikväll...

Ha en bra dag!

O.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fredag låter som en bra dag! Har kick-off på lördan, så fredag!

Postat av: Hanna

Festa i Umeå! =D

2009-03-05 @ 16:18:30
Postat av: Oscar

Hanna: haha, jag tror inte det. Men man vet ju aldrig. Det är så synd bara att det ska gå så mycket tid till resande isf. När man är "hemma" så kort tid varje år så vill man vara "hemma" så mycket av den tiden som möjligt...

2009-03-05 @ 16:47:15
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Mia

SUNDSVALL for life.. hihi..

2009-03-05 @ 19:31:31
URL: http://miawiberg.blogg.se/
Postat av: Linda

yeah right att du klarar dig utan mig:P eller ah okej då. men frågan är hur det ska gå nu när jag ska till västerås och du inte kommer förrän tisdagen. vi får vara mer synkade nästa gång!

2009-03-13 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback