Uttråkad...

Boooored...
Det är inte så kul att vara sjuk... Bah... Känns ändå mycket bättre idag men det blir en dag i hemmets lugna vrå. Kan förmodligen inte bli tråkigare. Försökte plugga men jag fick ont i huvet direkt jag började läsa så det får bli vila idag... Tur att det är så mycket på tv idag. Friidrotts-EM, Skidåkning, Hockeyslutspelet (Hv-Timrå på femman), Melodifestivalen, och en massa filmer ikväll. Kul. Kanske kan få dagen att gå hyggligt snabbt ändå. Sen blir det till att ta nya tag imorrn eller på måndag. Måste komma igång med plugget igen. Men också få träna lite. Har ju inte fått veta än hur det är med folk på friskis efter vattenläckan.
Oj, shit, vilken nysning... bah... Måste fundera lite över vad det ska bli för mat sen idag också... Kanske en kycklingwok. Det var ett tag sen och det är gott så jag satsar nog på det...
Det märks att man inte har något liv när de minsta besluten tar så stor plats... Tur att jag har lite chips som jag kan smaska på ikväll..

Trevlig helg!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag har också fått en förkylning nu :(( böööö! tycker om att du är avundsjuk på mig btw höhö... tro de oftast bruka va tvärtom faktiskt! see you soon my brother! Kram

Postat av: Linnea

typ att du kan flytta bara så där o klara dig hur bra som helst själv. inge mörkrädd... inge stressad osv osv. väldigt mkt!

2009-03-07 @ 14:55:55
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback