Grattis Sverige... och Carl Philip... och alla andra som fyller år eller gjort nåt bra...

Okej, efter världens sämsta rubrik kan det här inlägget nog bara bli bättre.
Igår var det alltså min födelsedag. Den avslutades med middag på restaurang, i köpte med en liten bakelse hem och hade "picknick" på golvet i min lägenhet. Eller vi rullade ut bäddsoffan och hade väldigt gott om plats. Skrattade åt alla mer eller mindre roliga bidrag i årets Eurovision. Vi kom fram till att Sverige förmodligen inte skulle gå vidare. Något de ändå gjorde så tji fick vi.
Gillade en av körtanterna till Bulgariens bidrag mest. Hon var extremt skabbig :p Sedan blev hon tjockisen från Malta kallad för "tjockslampan". Lång historia om att svarta klänningar lätt ser slampiga ut på många av artisterna och vips dök hon upp, tjock och med svart klänning. Kunde ju inte bli annat liksom. Hur som helst grattis Malena och hoppas det går hyfsat bra på lördag. Bäst igår var väl ändå Island och Portugal...?

Idag har jag varit på skolan på förmiddan och pluggat statistik. Gick helt okej och jag har insett att jag nog faktiskt kan en hel del. Jag försöker iaf intala mig det...
Hem och äta lite sen lunch och därefter har tiden gått åt till att städa här hemma. Nu är det faktiskt ganska fint så jag kan nog släppa in familjen. Zorro är fortfarande lyckligt ovetande om att han om några timmar får hundsällskap. Något som säkert inte blir alltför populärt. På tal om hund så köpte jag ett hundben idag på ICA. Man måste ju ställa in sig när det kommer hundbesök :p Hoppas bara hon får äta det trots att det är operationsdags på fredag.

Nu har jag helt plötsligt lite tid över och jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra. Blir nog lite slapp här framför teven och datorn... Vågar inte göra så mycket här hemma innan de kommit. Det blir ju så snabbt stökigt igen. Vore ju skönt om det åtminstone var rent när de dyker upp...

Ha en bra dag!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback