Happy days...

Jag fortsätter att bara njuta av de fina dagarna med sol och värme som varit så länge nu. Men nu tror jag det kommer vända åt fel håll med vädret. Men vad gör det? Jag är riktigt glad och det finns inte mycket som kan ändra på det. Vet inte vad mer jag kan säga förutom att allt är positivt.
Snart fyller jag år också. Om nio dagar. Och om tio dagar kommer familjen. Inte utan att man är lite nervös men jag vet att det kommer gå lika bra det.

Sedan måste jag bara berömma Robinson lite grann också. Så bra som den här "comeback"-säsongen är har jag inget minne av att någon säsong varit tidigare. Man vet bannemej (mycket bra ord) aldrig vad som ska hända. Vad tusan gjorde han Rafael där på Ö-rådet liksom? Ska han få komma tillbaka nästa gång eller kommer han få lämna en röst kanske? Jag fattar iaf ingenting.

Hur som helst, Life is good!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag tror han ska få komma tillbaka ist för cp-christian :P heh...

Postat av: Mia

nu skäms jag lite för dig.. ser du på robinsson?!!?!? det blir bara sämre och sämre fö varje år!!! ajja smaken är väl som baken

2009-05-05 @ 09:10:36
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback