Hehe, intressant statistik...

Nu har det gått några dagar sen min senaste uppdatering. Något som ju borde vara negativt för besökskurvan men min blogg blir bara populärare ju mindre jag skriver. Kanske borde sluta helt då blir det väl megarekord...

Hur som helst har det hänt en hel del sen sist jag skrev. Igår var det Valborgsfirande. Hur härlig kväll som helst blev det. Ett antal timmar i solen innan vi flyttade in festen. Sen en kort sväng till Kåren innan det blev hemgång...

Idag har solen åter skinit från en klarblå himmel. HAr legat i solen i shorts o t-shirt och bättrat på brännan. Riktigt härligt.

Tyvärr tror jag att jag kommer skriva ännu mindre här i framtiden. Har tappat suget efter att ha en egen blogg. Vad kan man skriva och vad kan man inte skriva? Vad är hemligt och vad är inte hemligt?
Såg att Linda förmodligen lagt ner sin blogg över sommaren. Det skulle jag också kunna tänka mig att göra men jag vet inte om jag vill sträcka mig så långt. Ska fundera över om man kan hitta någon ny vinkel att skriva utifrån. Kanske kan hitta en inriktning mot något som känns kul att skriva om. För just nu så är bloggsuget i det närmaste obefintligt. Men jag ska ändå försöka uppdatera er läsare lite nu och då. Men att det ska vara ett nytt inlägg varje dag det är förmodligen omöjligt. Och ni som är mer intresserade av hur mitt liv går mer personligt ni får ringa eller mejla istället!

Ha en fortsatt bra helg!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

om du tappar suget å faller ner på knä kan du vila här hos mig, som en klippa i stormen att lu-uta sig mot å jag sviiiker aldrig dig haha... kom på den låten när jag skulle skriva : om du tappar suget att skriva varje dag på bloggen så kan du ju iaf göra som jag, skriv när nåt intressant har hänt:P om man inte har suget så blire kanske inge kul att läsa heller, så skriv bara när du är sugen på att skriva :D och OM det som du vill skriva om :) är kul att hänga med och veta vad bror min gör om dagarna iaf! (nu kanske jag nästan kom ifatt dig i lång kommentar)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback