Hmm, roligt att få se facit men ändå inte...

Okej, nu ligger facit till min statistiktenta ute på kurshemsidan. Ett väldigt bra sätt att få koll på om man kan känna sig säker eller inte. Jag blev inte direkt säkrare.
Det sägs att läraren är stenhård i rättningen så om det kanske inte går att samla på sig någon ströpoäng för att man använt rätt formel men plockat fel siffror eller tolkat ett svar på rätt sätt fast man kommit fram till fel svar så kommer detta bli på gränsen. Jag minns ju inte exakt allt jag svarat men ungefär. Försökte vara hård i min rättning men förmodligen går det att vara ännu hårdare. Kom iaf fram till att jag fick 30 poäng. Gränsen för godkänt? 30... Så det kommer bli en spänd väntan på resultatet... Typ... Jag känner mig inte alls så säker på att detta kommer gå vägen. Det blir förmodligen till att börja plugga lite tidigare. Men om det går åt skogen tycker jag inte egentligen det gör så mycket. Då får jag ju bara ytterligare en chans att göra det riktigt bra. För jag tror helt klart att jag tappade väldigt mycket poäng på att jag inte förstod frågorna helt och hållet. Och skulle jag få göra tentan igen imorrn skulle det säkert gå mycket bättre. Synd att det inte går. Aja, det är bara att vänta och hoppas att man har poängen på sin sida... Och en lite överseende lärare som rättar...

Har inget planerat idag, min andra sommarlovsdag. Det är hur många som helst kvar, närmare bestämt 96 stycken tror jag...
 
Ha en bra dag!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnea

du klarar det nog ska du se :D

2009-05-27 @ 15:57:26
Postat av: Mia

Suck, om ändå man hade sommarlov. Men på lördag, söndag och måndag så ska det vara uppemot 25grader ute.. SOMMAR

Postat av: Sandra

Lycka till med resultatet och grattis till sommarlovet! :D Här i Umeå ska helgen spenderas utklädd till fint borgarskap springandes efter bollar med åtminstone 1.0 i promille. Brännbollsyran alltså ;)

2009-05-28 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback