Ska försöka hålla detta kort...

Igår var det stora sommarfesten. Riktigt roligt och så mycket folk!!! Hela dagen låg vi och lapade sol på lögarängen och lirade volleyboll. På kvällen träffades vi på en gräsplätt och för första gången i år så var det skönt att den plätten ar i skuggan. För den riktigt varma temperaturen höll i sig hela kvällen. Inte ens på natten när man gick hem var det särskilt kallt.
Idag har jag varit lagom sliten och det plus att jag brände mig på axlarna och lite på ryggen igår gör att jag idag inte vistats allt för mycket utomhus. Solen skiner fortfarande och det är riktigt varmt. Har iaf gått till ICA och inhandlat lite förnödenheter. Har sett Robinsonfinalen. Och okej, Jarmo förtjänade verkligen att vinna men Ellenor har trots att hennes pakt ar körd så många program lyckats bita sig kvar. Hon har vunnit de två viktigaste tävlingarna och jag tycker hon förtjänade att vinna. För hur ofta är det egentligen den bästa "överlevaren" som vinner? Nej, grattis Ellenor!!

Nu ska jag äta en pizza som jag inhandlade. Vet inte om man ska kalla det lunch eller middag... Nånstans mittimellan.

Ha en bra söndag!!! Och grattis till alla mammor där ute!!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag har kollat på dom flesta robinson-avsnitten, förutom dom sista, så jag visste inte att ellenor hade vunnit nån tävling över huvud taget så jag vart rakt förbannad på dom hur dom kunde rösta på henne!! god damn it! jarmo is the real survivor! :) heh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback