Söndag i soligt Västerås...

Idag skiner solen här i Västerås. Hur härligt som helst är det ute. Varför sitter jag då inne? Ja, det kan man fundera över. Men jag har faktiskt bara varit hemma för att äta lunch. Föräldrarna är fortfarande kvar och idag var vi ut till Erikslund och handlade lite på Bauhaus och ICA MAXI. Ett Maxi som jag inte ens visste att det fanns. Att det fanns på Hälla visste jag ju men att det fanns ett på Erikslund också visste jag inte.
Inhandlade en hel del grejer iaf.
Igår var jag ute på stan typ hela dagen tror jag. Syrran åkte hem men mor o far var kvar. Såg eurovision på kvällen och det var ju inte särskilt spännande men vilken nationaldag Norge får iaf. Och att Island var tvåa och svenska Arash för Azerbaijan trea gjorde ändå kvällen ganska lyckad ur ett nordiskt perspektiv.

Senare idag blir det kanske så att jag får hit några stackare för att äta lite tårta. Födelsedagsfika ganska försenat men ändå.
Vi får förhoppningsvis snart reda på om hunden får åka hem från djursjukhuset imorrn eller om hon blir kvar till tisdag. Men än så länge har jag alltså fortfarande besök.... Det är iaf roligt att ha folk här

Nu ska jag slappa ett tag...

Ha en bra dag!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback