Trött...

Det är fasen länge sen jag var såhär trött. Fem dagar av konstanta upplevelser och uppdrag medan familjen var här följdes idag av plugg mellan 9.30 och 16. Sen hann jag bara hem för att sitta ner ett par minuter innan jag gick ut på en härlig tre-timmars kvällspromenad i solen. 18 grader hela kvällen gjorde det riktigt härligt. Det var tydligen Vårruset idag också så det var väldigt mycket folk ute så vi hade mycket roligt och intressant att titta på. Förutom varandra då...

Kom hem vid halv tio och kastade ihop en matlåda till imorrn och en extremt sen middag för idag. Nu har jag ätit det och känner hur tröttheten börjar bli enorm. Ska nog krypa ner i sängen. Imorrn väntar ytterligare en dag av pluggande. Tentan på måndag kommer närmare med stormsteg. Det känns som att planeringen för att hinna med att gå igenom allt jag vill hinna med innan kommer lösas bra. Något som däremot inte känns lika perfekt är att vissa saker känns som om man aldrig kan förstå. Men jag försöker att sålla bort de. Än så länge känns det som om jag förstår tillräckligt. Frågan är bara om det kommer att vara tillräckligt på måndag. Statistik borde läggas ner!!!

Godnatt allihop!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag lider med dig.. statistik är inge kul alls


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback