Tröttheten är enorm...

Äntligen är jag ikapp mig själv tror jag. Städningen som hängt över mig sen mor o far åkte hem är fixad. Det är även disken och allt skräp. Middagen är intagen, lax blev det idag. Väldigt gott och enkelt att laga. Fixade en matlåda till imorrn. Har bytt sand i Zorros låda och har handlat mat och innan allt detta hann jag med att plugga i sju timmar på skolan. Så nu är jag bara nöjd att dagen går mot sitt slut och att jag imorrn har kvällen typ fri att göra vad jag vill. För trots att det är röd dag och man borde vara ledig ska jag till skolan och tentaplugga. Har bara fyra dagar kvar att plugga på nu.

Ett uppdrag som jag måste ta tag i söndag, måndag eller tisdag är att byta lilla Don Rafaels vatten också. Har förstått att det går bra att ha fiskar i skålar utan pump i ungefär en vecka innan man måste byta vatten. Men än så länge lever han ett lyckligt liv. Han ska få lite kvällsmat nu sen ska jag nog krypa ner i sängen och kura lite med Zorro.

Godnatt på er!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback