Varför ska det vara så svårt att ta tag i plugget?

Nu sitter jag här utvilad och (nästan) laddad för att plugga statistik idag. Har dock kommit på att min lägenhet behöver städas först. En bra undanflykt från plugget alltså. Men nu har datorn blivit undanflykten från städningen så just nu är plugget en bra bit bort... tyvärr.. är mindre än tre veckor kvar till tentan nu. Och därmed sommarlovet! Sommerlov är det jag längtar mest efter, det kunde ni inte tro va?! hehe...
Men hur som helst så är det nu dags att börja plugga på allvar.

Igår kom det första regnet i år. Det är faktiskt sant. Det har inte regnat sen i höstas här i Västerås. I april var det sol varenda dag. Riktigt härligt. Men nu kan jag säga att regnet också var härligt. Blir så mycket enklare för en pollenallergiker att vistas utomhus. Igår var typ första dagen som jag verkligen kände vårdofterna. Sedan var det inte så att det regnade hela dagen utan det kom någon störtskur och sedan kom solen fram och värmen.
När vi var ute på promenad på stan kom det en störtskur och ingen hade paraply, så det fick bli till att ta skydd i kyrkoporten. Någon nytta ska man väl ha av kyrkoavgiften!?

Nej, nu måste jag verkligen ta tag i den här dagen om det ska bli något av den. Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback