Fest och fika...

Igår var det, som vanligt fest som stod på schemat. Blev först gratis tacos på BMB. Som vanligt ingen god köttfärs men i övrigt bra. Och gratis är ju alltid gott :p
Sen blev det förfest med musikquiz och så... Mitt lag förlorade. Som väntat...
Sen drog vi ut på Kåren. Inte tokmycket folk men vi hade riktigt kul ändå. Vart lite mycket faktiskt...
Vaknade 10.30 imorse av att farfar ringde. Men man erkänner ju aldrig att man blir väckt :p
Sen låg jag och slöade i soffan tills jag fick sms om Mat/Fika på stan. Så kastade mig in i duschen och kilade ner till city. Blev en härlig lunch på ett av caféerna och en del snack om hur det var igår.
Nu är jag hemma och väntar på att dagens middagskamrat ska komma hem så det blir nån god mat sen :)

Mycket smileysar i detta inlägget...
Nu ska jag fortsätta följa Modomatchen. Peter Forsberg är min idol :p

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback