Haha, vad ska man säga egentligen...

Av någon anledning fick jag för mig att jag skulle se Paradise Hotel premiären nu på kvällen. Man får väl skylla sig själv egentligen.
Men var det inte väl mycket naket och sex? Bröst, snoppar, striptease, par som har sex direkt. Kunde inte låta bli att skratta så tårarna började rinna när de skulle ha sex.
Först ville tjejen att de skulle dra lakanen över sig och köra doggystyle. Killen gillade inte det eftersom då skulle alla se vad de gjorde. Om de inte gör det kommer ingen att märka. Trodde han ja... Nu vet halva Sverige att han har svårt att hålla sig. haha.
"Nej, nu kommer jag"
"Nej, nej, gör inte det"
"Jo, nu kommer jag"
"Nej... tänk på nåt äckligt..."
"Nej, nu kom jag"...
Jag vet inte vad jag ska säga. Men om man inte räknar med det paret så verkar de andra åtminstone förhållandevis intelligenta. Många är lite härligt blyga och generade. Småkära och allmänt trevliga. Men utan de jag berättat om vet jag inte om det hade varit så jätteintressant. Men nu gick det nästan lite väl långt. Verkligen ingen censur nånstans. Har det inte blivit väl mycket naket i TV?? Aja, jag kommer nog inte följa programmet slaviskt men man kan ju inte låta bli att bli lite nyfiken.

Aja, helgen i övrigt har varit riktigt nice. I fredags var det verkligen en helkväll. Förfest, restaurangmiddag, drinkbar, klubb. Riktigt rolig kväll som innehöll både det ena och andra.

Riktigt kul när vi gick hem så snöade det. Ganska mycket också. Låg några centimeter på marken faktiskt. Tyvärr så var det borta på morgonen. Kanske hallucinerade. Men sen dess har temperaturen inte legat under +6 grader så det är väl nästan lite av en värmebölja. Typiskt bara att det är grått och tråkigt som fan. Vädret alltså. Livet i övrigt är väl lite på paus-mode känns det som. Vissa dagar lever man verkligen. Men det är många dagar som det inte händer mycket på. Beror väl delvis på att det är riktigt lugnt i skolan men också att jag försöker hålla festandet till en dag i veckan. Har varit mycket denna hösten. Men egentligen är det ju bara kul.

Jaha, vad lyckades jag med nu då. Ska väl avsluta...

Sov gott!

O.


Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår mig inte på paradise hotel.. satt och såg på bones istället..

Postat av: Linnéa

haha... programmet verkar stört... men intressant *-) ska förresten bju mange på middag ikväll :D

2009-11-18 @ 08:34:48
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback