Sommar-cravings...

Nu sitter man här. En månad från julen och längtar efter - sommaren. Tänk vad lite sol och värme skulle göra. Till och med sömnlösa nätter p g a solbränna. Aaaaaah, solbränna... Fy vad nedrigt att det är så länge kvar till sommaren...
Vi snackade faktiskt en hel del sommar på senaste festen. Förslag som dök upp var tågluff direkt efter skolan slutar och midsommar i Örnsköldsvik. Dvs hemma hos mig. Så mamma o pappa om ni läser detta så vet ni vad som väntar :p
På tal om mamma o pappa. Hittade några påsar i frysen idag som innehöll diverse köttbitar. Mumma, så jag stekte det till middag idag. Och har fortfarande två påsar kvar. Mumma.. igen.. Det var verkligen "gött å finn'".

Imorrn är det en månad till julafton. Jösses vad nära. På onsdag får man pengar igen. Då ska jag shoppa julklappar - till mig själv. Nåt ska jag köpa iaf. Imorrn ska jag lämna blod. Och på torsdag har jag planerat att köpa kattmat. Något annat som händer på torsdag är att Netonnets lagershop öppnar 100 meter från där jag bor. Måste iaf kolla in stället.

Nu ska jag slappa framför teven. Något som blivit lite av en tradition :p Har skola mån, tis, tor, fre denna veckan... Jippi... :S

Ha det bra

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

såg att du inte fått så många kommentarer på dom senaste inläggen... hmm.. jag har läst alla iaf :D får jag va med på midsommarfesten eller? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback