Hattfest på Kåren :)

Eller det var sittning igår. De nya "nollorna" fick ha sin "ettasittning" igår. Och alla Mälekonare är såklart välkomna så jag var där. Var annars liksom? Temat var "hatt/huvudbonad". Jag fick låna en plasthatt med USA-färger på. Den dög helt okej. Vi fick lax och lekte lite lekar och drack och hade trevligt. Sen öppnade Kåren upp för allmänheten. Inte så många som ramlade in men det märkte inte vi partyglada människor så mycket av.
Jag hade tänkt ta det lite lugnare eftersom det ju är på söndag som det ska hända grejer :) men nånstans gick det fel så det blev en rejäl fest igår. Fan ta "Oscar på bordet" säger jag bara... Niklas tog tillbaka hatten och gick hem tidigare så jag var utan huvudbonad fram till sista timmen då jag fick på mig en väldigt glittrig en. Den har jag fortfarande kvar så idag är jag på mössägarjakt. Eller kör man på funnet är vunnet teorin? Kanske...

Idag är det chill. Ska tvätta nu klockan 16. Trodde först det var 13 men ack så jag bedrog mig. Sen blir det grekisk sallad och fotbollsmatch. Heja Sverige. Som föreläsaren sa "Sverige ska producera mål och Danmark ska konsumera mål". Precis.

Har bokat en resa upp till "Norrland" också. Flyger upp till Umeå den 27e och hälsar på syrran men åker ner till Övik samma dag. Blir kvar där uppe till den 1/11 tror jag men jag har inte bokat nån retur än så vi får se var det slutar. Har iaf kursstart och upprop den 2a så då måste jag ju vara tillbaka... i Västerås alltså...

Nu får ni ha det bra idag och hoppas helgen blir grym!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback