Inne i plugget på allvar...

Tänkte bara lite kort berätta att jag nu definitivt kommit igång med plugget på allvar. Det är inga problem längre att sätta sig och titta på grafer och diagram. Lösa uppgifter osv. Idag finns det ett problem. Jag sov sjukt dåligt inatt. Gick o la mig vid 23-tiden men sista gången jag tittade på klockan var den 00.30. Vaknade sedan 02.30 och låg vaken kanske en halvtimme. Vaknade sedan 04.30 och låg vaken i ytterligare en halvtimme. Sen vaknade jag igen kvart i sex. Somnade om vid halv sju men vaknade 45 minuter senare av att Zorro ville ha mat. Somnade om fem minuter innan väckaren ringde. Så cirka fem timmars sömn inatt alltså. Överhuvudtaget har jag haft lite svårt att sova på sistone men inatt var det extremt. Kanske är nån sån där fullmåne eller nåt, nån som vet?

Hur som helst. Nu är det rast från plugget nån timme. Blir till att kanske slumra en stund och ta igen lite...

Ha det bra!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback