IQ-fiskmås

Idag har  min hjärna fungerat bra. Men det jag kommit på är samtidigt att den inte fungerar så bra.

Vi börjar med det positiva. Har pluggat massor med timmar idag och det har känts riktigt bra så det är ingen ångest här inte... än... Hade lektion på förmiddan och under eftermiddan har jag kört egna studier. Efter en liten trög uppstart fick jag in en hel del i huvet till slut tror jag. Gick sen tillbaka nu på kvällen och skrev ut föreläsningsanteckningarna för de kommande fem freläsningarna då vi går in på Internationell Ekonomi. Då kunde jag inte logga in på skolans datorer. Frågade personalen på bibblan om hjälp och de var riktigt trevliga och duktiga. Var iofs inte alls så svårt men jag visste inte att man behövde byta lösenord när det blev nytt läsår. Ingen annan heller men bara min inloggning som slutat fungera. Hur som helst löste det sig riktigt bra.
När vi kom till skolan funderade vi om det var öppet eller om man skulle behöva använda sitt nyckelkort. Visade sig vara öppet men det gick upp för mig att jag har ett problem. När jag för fjärde gången förra läsåret i våras gick till expeditionen för att be om min kod som jag glmt hela tiden la jag in den i min telefon. Sedan dess har jag aldrig behövt titta i telefonen för att komma ihåg koden. När jag nu inte kom på den kom jag på att jag sparat koden i den gamla telefonen som ju dog efter ett bad i diskhon. Så nu måste jag för femte gången gå till expeditionen för att be om koden. Hoppas verkligen att det inte går att se hur många gånger man varit där. De måste ju tro att jag är totalt blåst. Vilket iofs kan vara sant...

Hur som helst nu ska jag slappa i soffan med färjan (måste ju ladda inför sjöslaget på söndag-måndag :D ) och såklart svenska hollywoodfruar.

Innebandymatchen igår var riktigt spännande. Svängde hela tiden. Slutresultatet; Rönnby-Örnsköldsvik 7-7. Kul match. Hade gärna sett fler.

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

en till match mot rönnby? :P jag fattar inte :P heh...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback