Ja, Jag uppdaterar igen :D

Så en kort genomgång av de senaste dagarna.
Söndag-Måndag var det Sjöslaget som gällde. Så jävla roligt det var :D Men det som händer på sjöslaget stannar på sjöslaget. Så enkelt är det.
Tisdag var jag fortfarande bakis. Eller jag var väl full hela måndan också men tisdan var jag seg istället. Pappa var i Västerås så jag hann träffa honom en kort stund också. Han hade med sig en jacka som jag ville ha ner så då blev jag glad. Igår, även i tisdags spenderades största delen av dagen på skolan med plugg. Denna jävla Nationalekonomin är så förbannat tråkig. Men det är bara att uthärda. Även idag har jag suttit på skolan och kämpat. Det går ganska bra men ämnet är inte alltför upphetsande. Men mindre än två veckor till tentan nu så det börjar brinna i knutarna.
Imorrn är det föreläsning på förmiddan och blir lite mer skolplugg på eftermiddan. På kvällen är det en födelsedagsfest för en kille som "inte finns". Ska bli fri sprit och allt. Men vi är lite fundersamma eftersom det är en fejkad facebook på en existerande person som egentligen heter nåt annat. Hur som helst, det blir fest och som det ser ut så kanske det är en äkta fest. Egentligen skulle det inte göra nåt om det blev lugnt imorrn. Har varit minst två dagar i veckan nu med kalasfyllor så länge jag kan minnas. Men det är iaf kalas imorrn...kanske... haha.
Nästa helg är det Bad taste tema på kåren så då måste man ju definitivt dit. Sen är det tentan nästa måndag och på tisdan därefter drar jag till Norrland. Flyger upp till Umeå där syrran möter mig sen glider jag ner till Örnsköldsvik. Blir kvar i Norrland till söndan. Ska bli kul att komma hem en sväng igen.

Hoppas allt är bra med er!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback