Off to a party...

Då var det helg igen. Veckorna går så snabbt. Tänkte skriva ut lite papper på skolan idag men det var nåt vajsing med min inloggning och IT-helpdesken ar stängd för dagen. Typiskt.

Nu ska jag kila iväg på förfest/födelsedagsfest och sen kanske ut på krogen. Hoppas på Kåren då man kommer in gratis innan 23. Att betala in sig är något jag försöker undvika nu. Pengarna finns inte i överflöd denna månaden. Är ju kryssning och sittning nästa helg också. Sjukt mycket att göra. Och mycket pengar som kommer gå åt. Ikväll ska jag försöka ha roligt iaf. Kommer det säkert bli även om många är lite tråkiga idag och inte följer med. Men jag är ju rolig så jag lär nog ha skoj :p

Skulle behöva klippa mig snart också. Mitt hår är som ett kråkbo ungefär. När jag inte vill att det ska hänga ner i ögonen måste jag ju fluffa upp det istället och då blir det extremt stort känns det som. Jag gillar det men det känns väldigt mycket fjortisfrilla. Aja, syrran hjälp!!!

Hoppas ni får en trevlig helg!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha... fjortisfrilla :P ja om du kommer hit så kan ja klipp dä! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback