Sjöslagskryssning :D

Idag är det dags för Sjöslaget. Kryssningen för enbart studenter från hela Sverige. 2200 studenter åker ut ikväll med Silja Galaxy och festar till imorrn då vi återvänder till Stockholm. Kommer bli så roligt. Jag har en hel del att göra nu dock. Påstås att det ska komma folk hit till mig nu klockan 13. Jag har inte packat, inte klätt på mig, inte städat. Hmm. Får se hur mycket av det som jag tycker är nödvändigt. Anyhow, det kommer bli så roligt ikväll/natt. Kanske inte lika roligt imorrn men det kommer ju vara värt det!!! Imorrn kommer förresten pappa hit till Västerås också. Någon skolledarkonferens här i Västerås i veckan. Vet inte hur länge den håller på men jag lär nog hinna säga hej till honom iaf.

Något annat roligt som är på väg att hända här är att Netonnet ska öppna sin nionde lagershop i Sverige och den ska öppna här i Västerås. Och tro det eller ej men de ska öppna ungefär 150 meter från mig. Ovanligt centralt alltså. Det är ju positivt för folk som vill hitta till mig de kan ju få "Lille-Babs" att leda vägen :)
Som min granne sa, det är ju där vi kommer hänga varje söndag och kolla på alla bra teknikprylar som man ju "verkligen" behöver. Snacka om "no-life" när man spenderar sina söndagar på Netonnet Lagershop. Haha.

Ska släpa med mina högtalare på båten så vi kan ha riktigt bra ljud och drag på förfesten i hytten. Vi är ju ett gäng på nio så det kan nog bli både trångt och VARMT. Eller? Tur vi har fönster. Det kanske går att öppna.

Haha, det finns en som inte vill att jag ska åka. Zorro har lagt sig i resväskan. Stackarn ska klara sig alldeles själv tills imorrn kväll. Lär nog klara sig utan några problem. Han är ju väldigt självständig. Så han får känna sig lite vuxen.

Ojoj, nej nu måste jag ta tag i detta. ha det bra allihopa!!!

WOOOHOOOO!!!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback