Ut på resande fot.

Om två timmar är det dags att börja dagens resa. Den bär mot norrland och Örnsköldsvik med lite stopp på vägen. Åker först buss ut till Arlanda och sen flyger jag upp till Umeå och träffar syrran. Sen på kvällen hoppar vi på en buss ner till Örnsköldsvik och vips så är jag hemma. Sedan blir jag däruppe till söndag då jag flyger ner igen. Den gången från enorma Örnsköldsvik Airport :p

Igår gjorde jag tentan i Mikroekonomi. Det kändes väl helt okej men resultatet dröjer ju ett tag. Lösningsförslag ska komma ut på våran skolplattform på internet under dagen så då kanske man kan få en bättre insikt över hur det egentligen gick.

Men nu måste jag packa klart. Tänk att man alltid ska vara ute i sista minuten...

Ha en bra dag!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback