ELBAFESTEN!!!

HAr precis varit med om den roligaste kvällen i Västerås nånsin. Uppmärksamma läsare noterar tiden då detta inlägg skrivs. Alltså då jag kommit hem och börjat fundera på att sova... Zorro är lite förbannad på att jag inte redan sover... Men han har ju alltid varit lite knäpp...
Började med Sjökrogen (50% på all mat eftersom de stänger för säsongen) dvs grymt billigt... Fick vänta onödigt länge på maten men kvällen därefter blev grym. Förfesten ute på elba blev riktigt trevlig trots att 3s teckning gjorde att vi inte kunde se Ungern-Sverige men det gick ju tydligen bra ändå. Själva festen blev en höjdare. 700 pers ungefär kan ju inte bli annat än succe. Jag fattar fortfarande inte hur kul det var. Sanslöst...
Efteråt blev det en kortare efterfest på övervåningen för "vippen". Sen gick sista båten tillbaka till västerås vid tre så då var det inte mycket annat val än att åka med...
Nu sitter jag här och borde verkligen gå o lägga mig. Det man kan fundera på är ju hur länge man får sova när man går och lägger sig nu... typ 13 eller???

Hoppas era liv leker lika mycket som mitt!!! Skulle ha velat haft min syrra här så vi hade kunnat leka lite men det är svårt nu när du pluggar i Umeå... Kan ingen annan "lättlurad" norrlänning komma hit och hälsa på?!!!? Hade varit kul... Aja, jag har det enormt bra och det är väl huvudsaken.

Hörs imorrn, eller jag menar "senare idag..."...

O.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, tänk att man kan bli så glad över en sån kommentar :P för jag antar att du menar att jag var lättlurad till att börja med :P haha... men glad blir man av såna ord iaf :D det kan bli svårt att hinna komma o hälsa på nu den närmaste tiden, men rätt vad det är så får man ledigt några dagar och tjofling så kanske man beger sig söderut :) har lovat att fara o hälsa på fredriks farmor i leksand nån helg i höst också så vi har det vi gör :) men skulle helt klart va kul att komma! jag ska kolla schemat ;) kram!

2009-09-06 @ 21:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback