Grillsäsongen är avslutad... ?

Kräftskivan i onsdags var en riktig succé. Ord kan inte beskriva denna kväll så jag försöker inte... Eller jag kanske redan skrivit om den...?

Aja, igår var det iaf grillning. För sista gången i år tror jag vi kom fram till. MYCKET mat, kladdkakemuffins, glass o lite Idol och filmtittande. En härlig fredagkväll...

Idag är det tänkt att det ska bli lördagsgodis, middag (tacos eller grekisk sallad...). Under dagen kanske man kommer sig iväg på en promenad. Blir hur som helst en promenad till godisaffären. Mycket bättre godis där än på Ica.
Sen måste jag vika all tvätt som inte hann torka igår som därför hänger i lägenheten istället. Men skönt med rent :D

Dålig fantasi i detta inlägg... Kan förhoppningsvis komma med ett roligare inlägg nästa gång.

Ha en bra helg!!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback